جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
فرمانده سپاه استان قزوین

 حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ما ابهت ابرقدرت‌ها را در شرق و غرب شکستیم و به دنیا نشان دادیم که می‌توانیم با اتکا به باورهای درونی خود ابهت آمریکایی‌ها را بشکنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه استان قزوین، امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در حسینیه آستان مقدس امام زاده حسین (ع) برگزار شد، گفت: ما ابهت ابرقدرت‌ها را در شرق و غرب شکستیم و به دنیا نشان دادیم که می‌توانیم با اتکا به باورهای درونی خود ابهت آمریکایی‌ها را بشکنیم؛ در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و امروز برای عبور از مشکلات با اتکا به دوران پرافتخار دفاع مقدس می‌توانیم بر آن فائق شویم.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: در ایام دفاع مقدس ماجرایی که با آن مواجه می شویم همچون ماجرای محرم و عاشورای حسینی است. ما به اهداف مهم و مکتبی رسیدیم که ۱۴۰۰ سال است از آن ارتزاق می کنیم و هر سال اثربخشی آن بیشتر می شود.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: در مسیر شهدا باید ثابت قدم باشیم چراکه تداوم آرمان شهدا در گرو اطاعت و پیروی از رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: ایران سربلند، کشوری که در آغاز دفاع مقدس از کمترین امکانات دفاعی و نظامی کم بهره بود و برای تأمین ابتدایی‌ترین تجهیزات مبارزه و دفاع مجبور بود به بیگانگان پناه ببرد، امروز بی‌نیاز از همگان با وجود تحریم‌ها و تولید انبوه تجهیزات نظامی در کشور، در قله ساخت تجهیزات کارآمد دفاعی قرار دارد.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند از اقتدار، توانمندی و صلابت ایران اسلامی است، دورانی که نشان داد ملت غیور ایران تا پای جان برای حفظ خاک وطن خود ایستاده اند و از مرزهای خود دفاع می کنند.

وی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند از اقتدار، توانمندی و صلابت ایران اسلامی است، دورانی که نشان داد ملت غیور ایران تا پای جان برای حفظ خاک وطن خود ایستاده اند و از مرزهای خود دفاع می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha